ليالي القمر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ليالي القمر

منتديات ليالي القمر كل ماتتمناه واكثر

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

سمعنا مزاجك عالعالي

كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر
Anonymous

سمعنا مزاجك عالعالي Empty
مُساهمةموضوع: سمعنا مزاجك عالعالي   سمعنا مزاجك عالعالي Icon_minitimeالسبت نوفمبر 17, 2007 6:50 pm

مرحبــا ,,
لعبه احبها وحبيت انزلها ..
سمعنا مزاجك عالعالي 710909
عطنا كلمات الاغنيه اللتي تعبر عن مزاجك اليووم .. رومنس .. حزن .. فرفشه .. طقطقه .. زيران اي شي

و اذا حبيت نزل رابطها ,, سمعنا مزاجك عالعالي 124940

فنكوون نشاارك بعض بمزاجاتنا كل يووم .. وبرضو يكون عندنا موسوعه من كلمات الاغاني اللي نحبها ,..

اتمنى اشووف تفاعلكمسمعنا مزاجك عالعالي 586512 سمعنا مزاجك عالعالي 586512 سمعنا مزاجك عالعالي 586512
زائر
زائر
Anonymous

سمعنا مزاجك عالعالي Empty
مُساهمةموضوع: رد: سمعنا مزاجك عالعالي   سمعنا مزاجك عالعالي Icon_minitimeالسبت نوفمبر 17, 2007 7:08 pm

اكيد وانت جمبي بضمك بقلبي واحس بعنيا بتحضن عنيك وبتغيب عليا حبيبي شويا بحس اني تايهه بدور عليك
كل يوم بعمري بيعدي وانت معايا فيك بحس اني بيزيد احساس جوايا والئى غصب عني بشتاق لعنيك
اجمل الليالي انا لما تشوفك عيني كل شيء في بالي بنساه اول ماتجيني ده انت عندي غالي وبفكر فيك
اليسا
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
كل يوم توحشني عنيه ووالشوق في قلبي ينادي عليه واشتاقله اكتر من اللي فيه
ليه كل يوم من عمري معاه اجمل ماكنت انا بتمناه وعنيا دايبه في حضن عنيه
اااااااااااااااااااااه ياشوق العمر في كام يومليه منه اعيش محروم وليالي قلبي ينادي عليه اه ياليل قول لليالي تطول دايب حنين علطول من يوم وحشني وهعمل ايه
وبيوحشني وقلبي وحضني لو غاب عنه ينادوا عليه
نفسي في مرة الشوق يهدى الي ويرتاح بالي من اللي انا فيه

سمعنا مزاجك عالعالي
صفحة 1 من اصل 1